Historia z górami w tle
Pikowane kurtki z naszytym charakterystycznym logo na ramieniu są obiektem pożądania i synonimem luksusu nie tylko na górskich stokach, ale również na miejskich ulicach w okresie jesienno-zimowym. Łączą w sobie funkcjonalność i najwyższą ochronę nawet w ekstremalnych warunkach pogodowych, a jednocześnie spełniają wymagania znawców stylu i wielbicieli mody. Pokochały je gwiazdy: Justin Timberlake, Sarah Jessica Parker, Salma Hayek i Anja Rubik to jedynie początek długiej listy ich wielbicieli. Markę w latach 50. założył Rene Ramillon, a jej historia rozpoczęła się we francuskim niewielkim kurorcie górskim Monestier-de-Clermont (w nazwie miejscowości można się doszukać genezy nazwy Moncler). Warto przy tym dodać, że od początku powstania marka wspiera świat sportów zimowych i wypraw górskich. To w kurtkach Moncler w 1954 roku alpiniści zdobyli po raz pierwszy szczyt drugiej najwyższej góry świata, K2.
Nowy rozdział
Rok 2021 jest przełomowy w historii marki. To właśnie niespełna rok temu miała miejsce premiera zapachów sygnowanych luksusowym logo – Moncler Pour Femme i Moncler Pour Homme. Zapach dla niej to kompozycja stworzona przez perfumiarzy Nisrine Grillié i Quentina Bischa o nutach kwiatowo-drzewnych. Wyczuwalna jest tu woń włoskiej bergamotki, która przenika się z aromatem białych kwiatów– jaśminu i heliotropu. Wyrazistości nadają jej akordy drzewa cedrowego i sandałowego. Całość otula słodkawa waniliowa kropla, która dodaje mieszance kobiecego uroku. Zapach dla niego to dzieło perfumiarzy Antoine Maisondieu i Christophe Raynaud. Drzewno-aromatyczny charakter kompozycji to propozycja dla wymagających. Wyczuwalne są tu nuty szałwi, górskiej sosny, drewna cedrowego i głębokie tony wetiwerii.