MONCLER – zapachy odkrywców

Zanim marka Moncler wspięła się na najwyższy szczyt mody luksusowej, zdobywała… górskie ośmiotysięczniki. Pierwotnie słynęła z wyściełanych śpiworów, namiotów kempingowych i ocieplanych kurtek, którymi, ze względu na znakomitą jakość, zainteresowali się alpiniści. Pierwszą kurtkę puchową pod nazwą “Moncler pour Lionel Terray” rozpowszechnił Lionel Terray. To on wraz ze swoim zespołem jako pierwszy zdobywał szczyty w Alpach, Andach i Himalajach. I chociaż flagowym produktem włoskiej marki Moncler od lat są właśnie stylowe, puchowe kurtki zaprojektowane w duchu najnowszych osiągnięć technologicznych, portfolio firmy wciąż się powiększa. Teraz markę reprezentują także dwa unikatowe zapachy – Moncler Pour Femme oraz Moncler Pour Homme.

moncler perfumy dla niej perfumy dla niego

Historia z górami w tle

Pikowane kurtki z naszytym charakterystycznym logo na ramieniu są obiektem pożądania i synonimem luksusu nie tylko na górskich stokach, ale również na miejskich ulicach w okresie jesienno-zimowym. Łączą w sobie funkcjonalność i najwyższą ochronę nawet w ekstremalnych warunkach pogodowych, a jednocześnie spełniają wymagania znawców stylu i wielbicieli mody. Pokochały je gwiazdy: Justin Timberlake, Sarah Jessica Parker, Salma Hayek i Anja Rubik to jedynie początek długiej listy ich wielbicieli. Markę w latach 50. założył Rene Ramillon, a jej historia rozpoczęła się we francuskim niewielkim kurorcie górskim Monestier-de-Clermont (w nazwie miejscowości można się doszukać genezy nazwy Moncler). Warto przy tym dodać, że od początku powstania marka wspiera świat sportów zimowych i wypraw górskich. To w kurtkach Moncler w 1954 roku alpiniści zdobyli po raz pierwszy szczyt drugiej najwyższej góry świata, K2.

Nowy rozdział

Rok 2021 jest przełomowy w historii marki. To właśnie niespełna rok temu miała miejsce premiera zapachów sygnowanych luksusowym logo – Moncler Pour Femme i Moncler Pour Homme. Zapach dla niej to kompozycja stworzona przez perfumiarzy Nisrine Grillié i Quentina Bischa o nutach kwiatowo-drzewnych. Wyczuwalna jest tu woń włoskiej bergamotki, która przenika się z aromatem białych kwiatów– jaśminu i heliotropu. Wyrazistości nadają jej akordy drzewa cedrowego i sandałowego. Całość otula słodkawa waniliowa kropla, która dodaje mieszance kobiecego uroku. Zapach dla niego to dzieło perfumiarzy Antoine Maisondieu i Christophe Raynaud. Drzewno-aromatyczny charakter kompozycji to propozycja dla wymagających. Wyczuwalne są tu nuty szałwi, górskiej sosny, drewna cedrowego i głębokie tony wetiwerii.

 

Design i HiTech

To, co wyróżnia unikatowe zapachy Moncler, to przywiązanie uwagi twórców także do detalu opakowania. Flakon bardzo spójnie nawiązuje do flagowych produktów i charakteru marki. Przypomina kształtem bidon z prążkowanymi żłobieniami inspirowanymi pikowaną strukturą kurtek. Nie bez znaczenia jest także jego kolor – wszystkie flakony utrzymane są w srebrnej, zimnej kolorystyce nawiązującej do górskich stoków i odbijających światło zaśnieżonych szczytów. Ciekawostką może być fakt, że wybrane flakony mają wbudowany mini ekran led, który można sparować z aplikacją na smartfona. Za jej pomocą ustawimy dowolny napis, co czyni produkt oryginalnym pomysłem na prezent dla bliskich. Podświetlany panel wiadomości na opakowaniu to kwintesencja innowacyjności, którą oferuje Moncler.

MONCLER Femme perfumy damskie
MONCLER Femme
MONCLER Homme perfumy męskie
MONCLER Homme

Przeczytaj także

Obserwuj nas na instagramie