1. CLEAN LOOK: FOKUS NA WŁOSY
Zdarzyło Ci się kiedyś powiedzieć: „ona wygląda tak świeżo”? Właśnie na tym polega trend z Tik Toka, który lansuje „clean look”, czyli naturalny wizerunek: zdrowo wyglądającą cerę, zadbane lśniące włosy, makijaż, którego nie widać. Chodzi przede wszystkim o naturalność, którą pokochały wielbicielki minimalizmu zmęczone wszechobecnym, mocnym make-up’em. Podstawą tego wizerunku jest wielofazowa pielęgnacja, która często idzie w parze z odpowiednią dietą i nawodnieniem. Istotną rolę tego trendu odgrywają nawilżone i lśniące włosy. Efekt topowych tiktokerek uzyskamy używając wszelkiego rodzaju maski o pielęgnacyjnych formułach. Jednym z takich produktów, cieszącym się popularnością na kanale społecznościowym jest Aveda Nutriplenish rich, głęboko odżywiający balsam do włosów. Pielęgnuje i uzupełnia poziom nawilżenia, głęboko odżywia i regeneruje te osłabione, matowe i suche. Szukasz inspiracji na taki look? Ten trend lansują Rosie Huntington-Whiteley, Laura Harrier i Zoë Kravitz!