„Różowa Wstążka” - piękno pomagania - Douglas x you

„Różowa Wstążka” – piękno pomagania

Październik to światowy miesiąc walki z rakiem piersi. Od prawie 30 lat Estée Lauder Companies wraz z organizacjami, osobami prywatnymi i firmami prowadzi działania, by położyć kres chorobie, zwiększać świadomość oraz rozpropagować profilaktykę. Dowiedz się więcej o tej szlachetnej inicjatywie oraz poznaj historię słynnej różowej wstążki.

„Różowa Wstążka” - piękno pomagania

Różowa wstążka pojawiła się w 1990 roku i od początku była symbolem walki z rakiem piersi. Pierwszy raz zaprezentowało ją Amerykańskie Stowarzyszenie Raka Piersi. A podczas „Biegu
po zdrowie” każda z uczestniczek otrzymała właśnie taką wstążkę oraz różową czapeczkę z daszkiem. Nie była to jednak mocno rozpoznawalna inicjatywa o dużym zasięgu. Do globalnego sukcesu akcji przyczyniła się Evelyn H Lauder, będąca wówczas wiceprezesem marki Estée Lauder. To ona współtworzyła i była „matką chrzestną” Różowej Wstążki jako szeroko zakrojonej inicjatywy. W 1992 r. wraz z redaktorem naczelnym magazynu poświęconego sprawom zdrowia „Self” zaprezentowała wstążkę jako symbol walki z rakiem piersi. Z inicjatywy Evelyn rozpoczęto promowanie inicjatywy w sklepach kosmetycznych na terenie całych Stanów Zjednoczonych. Akcja podbiła serca i uświadomiła amerykanki, dając początek globalnym działaniom.

Obecnie kampania wspiera ponad 60 organizacji z całego świata koncentrujących się na zbieraniu funduszy, działalności edukacyjnej czy zapewnianiu wsparcia, jednocześnie przyczyniając
się do pozytywnych zmian i wywołania społecznego odzewu na szeroką skalę. Douglas oraz Estée Lauder Poland z dumą wspierają globalne wysiłki. Jedną z osi działań jest wsparcie finansowe Centrum Profilaktyki i Leczenia Chorób Nowotworowych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Do tego wsparcia przyczynia się każdy z klientów Douglas, który zdecyduje się na zakup produktów z limitowanych serii objętych inicjatywą. Od 20% do 50% wartości sprzedaży produktów objętych akcją przeznaczana jest właśnie na rzecz Centrum Profilaktyki i Leczenia Chorób Nowotworowych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Powerful Pinks Crushed Oil-Infused Gloss Duo, Bobbi Brown
Powerful Pinks Crushed Oil-Infused Gloss Duo, Bobbi Brown
BRAVE & BEAUTIFUL Kit, Estée Lauder
BRAVE & BEAUTIFUL Kit, Estée Lauder

Ważną częścią budowania świadomości są ambasadorowie akcji. „Powiedz jednej osobie” to hasło tegorocznej kampanii. Celem jest pokazanie jak istotną rolę odgrywa wsparcie i bliskość oraz jak jedna osoba może spowodować zmianę. Akcję wparły osoby ze świata sportu, sztuki i mody. W pięknej sesji wystąpiły: Anita Włodarczyk wraz z przyjaciółką Sylwią Drobik, Sandra Kubicka z przyjaciółką Magdaleną Kaczmarek, Joanna Jędrzejczyk z siostrą Ewą Jędrzejczyk, Edyta Herbuś z Heleną Norowicz, Sonia Ziemba z przyjaciółką Patrycją oraz Marta Superstyler z Mężem Janem Maciejewskim.

Great Skin, Great Cause Limited Edition Dramatically Different Moisturizing Lotion+, Clinique
Great Skin, Great Cause Limited Edition Dramatically Different Moisturizing Lotion+, Clinique
Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex, Estée Lauder
Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex, Estée Lauder
The Moisturizing Cream, La Mer
The Moisturizing Cream, La Mer

Pamiętaj „Powiedz jednej osobie”. Wystarczysz tylko Ty, żeby powiedzieć coś ważnego jednej, bliskiej Ci osobie. Przypomnij jej o badaniu.

Powerful Pinks Crushed Oil-Infused Gloss Duo, Bobbi Brown
Powerful Pinks Crushed Oil-Infused Gloss Duo, Bobbi Brown
Great Skin, Great Cause Limited Edition Dramatically Different Moisturizing Lotion+, Clinique
Great Skin, Great Cause Limited Edition Dramatically Different Moisturizing Lotion+, Clinique
Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex, Estée Lauder
Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex, Estée Lauder
The Moisturizing Cream, La Mer
The Moisturizing Cream, La Mer
BRAVE & BEAUTIFUL Kit, Estée Lauder
BRAVE & BEAUTIFUL Kit, Estée Lauder

Obserwuj nas na instagramie