QUIZ : Sprawdź, twarzą jakiej marki perfum powinnaś zostać!

Zrób nasz quiz i sprawdź, twarzą jakiej marki perfum powinnaś zostać!
0%
Rajska wyspa na którą zabrałabyś przyjaciółki na wakacje to:
Danie, bez którego nie wyobrażasz sobie udanej randki:




Z którym filmowym przystojniakiem poszłabyś na randkę?
Sukcesy najchętniej świętujesz pijąc:




Kosmetyk, bez którego nie wyjdziesz na imprezę:
Sprawdź, twarzą jakiej marki perfum powinnaś zostać!
TOM FORD
Zmysłowa elegancja, wyrafinowany szyk, oryginalność... To określenia, które najlepiej opisują twoje postrzeganie stylu. Kochasz estetykę retro w klimacie filmu „Single Man”. Zgadzasz się ze stwierdzeniem założyciela marki, który podkreśla, że „czasem zapach jest ważniejszy niż ubranie”. Ponad wszystko cenisz jakość i dbasz o detale. Lubisz czuć się sexy, mogłabyś prowadzić kursy ze sztuki uwodzenia i samoświadomości. Zamiast w europejskich miastach, wakacje wolisz spędzać w Nowym Jorku, korzystając z możliwości, jakie daje ta wielka metropolia.
CHANEL
Klasyka i ponadczasowa estetyka to twoje drugie imię. Na imprezy zakładasz małą czarną, w twojej szafie masz szpilki na każdą okazję, a w pracy możesz osiągnąć wszystko, gdy założysz swój ulubiony tweedowy żakiet. Pudrowe, kwiatowe aromaty są dla Ciebie synonimem luksusu. Kochasz sztukę, a najlepiej czujesz się eksplorując galerie i muzea, które uwieczniasz na stylowych zdjęciach. Twoja rodzina wie, że najlepszym prezentem na urodziny jest zapach, którego używasz niezmiennie od lat. Lubisz sytuacje, które możesz przewidzieć, a znajomi śmieją się czasem, że jesteś control freakiem. Jeśli city break – to oczywiście romantyczny Paryż.
BYREDO
Lubisz wysmakowane, designerskie rzeczy, zwracasz uwagę na otaczającą Cię przestrzeń. Jesteś estetką w pełnym tego słowa znaczeniu. W jednym palcu masz instagramowe trendy, a to, co Cię kręci, to minimalizm – w każdym aspekcie Twojego życia. Zależy Ci na tym, by wyróżnić się z tłumu, a wśród zapachów poszukujesz innowacji i niestandardowych kompozycji, dlatego zamiast popularnych marek wybierasz te niszowe. Najwięcej satysfakcji sprawiają Ci komplementy od nieznajomych osób, wtedy rozkwitasz i nabierasz motywacji do działania!
BOTTEGA VENETA
Śledzisz trendy, innowacje sprawiają ci dużo frajdy. Starasz się wychodzić poza schemat, wybierając rozwiązania, na które inni spoglądają z podziwem. Twój ulubiony kolor to soczysta zieleń, a w Twojej szafie królują botki na traktorowej podeszwie, które często nosisz z legginsami i oversizową marynarką. Jesteś odważna i wybierasz głębokie nuty zapachowe. Lawenda, piwonia, cedr i nuty cytrusowe obecne w wodach perfumowanych Bottega Veneta kojarzą Ci się z niezależnością i pomagają wyrazić siebie.
Zarządzaj zgodami plików cookie
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.